2012. január 31., kedd

Karamell tanfolyam

Vasárnap Monoron részt vehettem egy karamell tanfolyamon. A kurzus reggel 9-től este 5-ig tartott, de én mondom, hogy abban a remek társaságban olyan gyorsan telt az idő, hogy még ebédelni is elfelejtettem... :P 
A tanfolyamot Németh Zoli tartotta, akinek a díszeiről már a tvben is láthattatok egy rövid riportot. Mind Zoli, mind a kurzus többi résztvevői nagyon sokat segítettek, így még teljesen kezdőként is lehetett némi sikerélményem, mikor sok-sok formázás és türelmes várakozás után (na meg Zoli instrukciói segítségével) sikerült megalkotnom egy-egy karamelldíszt. Ugyan messze nem sikerült olyan szépeket formáznom, mint Zolinak vagy a többieknek, de én így is meg vagyok elégedve magammal :) és csak ajánlani tudom ezt a kurzust minden érdeklődőnek. További információért látogassatok el erre a honlapra: http://karamell.lapunk.hu

Néhány kép a tanfolyamról:








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése