2012. április 26., csütörtök

Csokoládépuszedli

Végre akadt egy kis időm, és kipróbálhattam egy receptet Praliné Paradicsom nyereményjátékán nyert könyveimből. A sok finomság közül végül egy olyan receptet kerestem, ami gyorsan elkészíthető és nem mellesleg még finom is. Örömmel jelenthetem, hogy ez a recept mindkét kritériumomnak megfelelt. :) A receptet a Ropogós csokoládék kötetben találtam narancsos csokoládépuszedli néven, csak mivel nem volt itthon narancs, így azt ki kellett hagynom a receptből. 



85 g margarin
85 g porcukor
1 egész tojás
1 tojásfehérje
170 g liszt
2 g sütőpor
85 g étcsokoládé

A margarint habosra keverjük az átszitált porcukorral, majd hozzákeverjük a tojásokat is. A lisztet átszitáljuk a sütőporral, és a tésztához adjuk. A csokoládét vízgőz fölött megolvasztjuk, egy kicsit hűlni hagyjuk, majd ezt is belekeverjük a masszába. Sütőpapírral bélelt tepsire diónyi gombócokat rakunk a tésztából, majd 190 fokra előmelegített sütőben 10-15 perc alatt készre sütjük.

Íme az én Csokoládés édességek kiskönyvtáram: 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése